Behandelingen en Tarieven

Behandelingen 


Het team biedt u kwalitatieve tandheelkundige zorg. Als patiënt staat u centraal. 

U kunt bij ons terecht voor algemene tandheelkunde, esthetische tandheelkunde, wortelkanaalbehandelingen, preventie behandelingen en het behandelen van angstige patiënten. Ook kinderen krijgen bij ons alle aandacht die nodig is.


Daarnaast is tandarts Martins een gecertificeerd Invisalign en Clear Correct Provider. U kunt dus bij ons terecht voor meer informatie over orthodontische behandelingen met doorzichtige beugels.

Tarieven


Voor alle tandartsen gelden dezelfde, door de overheid, vastgestelde tarieven.

Voor meer informatie hierover kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl
Mocht u specifieke vragen hebben dan kunt u natuurlijk ook contact opnemen met de praktijk.


De rekening


De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een code. Aan elke code is een tarief gekoppeld dat kan verschillen per tandartsenpraktijk.

Het te betalen bedrag wordt eerst verrekend met uw zorgverzekeraar.

Wij versturen onze rekeningen voor behandelingen direct vanuit onze eigen praktijk. Hier gebruiken we de software van Payt voor.

De software maakt het voor u mogelijk om uw rekeningen terug te vinden in een persoonlijke online omgeving (hier heeft u geen account voornodig), eenvoudig uw rekeningen met iDEAL te betalen en te communiceren met de praktijk wanneer u vragen heeft over uw rekening of een betalingsregeling wilt treffen.


Vergoeding van uw zorgverzekeraar

Op de rekening die u van ons ontvangt staat duidelijk aangegeven welkbedrag vergoed wordt door de zorgverzekeraar. Dit is afhankelijk van uw leeftijd, type behandeling en de voorwaarden van uw verzekeraar. Heeft u een vraag over de vergoeding van uw zorgverzekeraar? Neem dan direct contact op met uw eigen verzekeraar.


De werkwijze van onze praktijk

De standaard werkwijze van onze praktijk is dat wij uw behandeling eerst indienen bij uw verzekeraar. Het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed brengen we vervolgens bij u in rekening. U heeft vervolgens 14 dagen om de rekening te voldoen. Dat kan u doen doorgebruik te maken van de digitale betalingsmogelijkheden, zoals iDEAL.

Hebben wij nog geen of een oud e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen via de mail ontvangen? Geef uw e-mailadres dan z.s.m. aan ons door.


Veilig digitaal

Uw persoonlijke gegevens staan in een streng beveiligde omgeving. De software van Payt is gecertificeerd (NEN7510), waardoor u er op kunt vertrouwen dat Payt adequaat en veilig omgaat met uw gegevens.

Meer informatie over uw rekening, uw online omgeving of over Payt?

Bekijk dan de pagina speciaal voor patiënten of neem rechtstreeks contact met ons op.


Wilt u liever uw nota per pin betalen? Dat kan. Laat het ons weten. In dat geval als u een tandartsverzekering heeft moet u zelf de nota indienen bij de verzekeraar.


Voor algemene informatie over behandelingen en tarieven kunt u ook terecht bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP).